بازاریابی عملکرد سازمانی و مجموعه ای از فرایندها برای ایجاد، برقراری ارتباط، و ارائه ارزش به مشتریان و مدیریت روابط مشتری در راه که به نفع سازمان و سهامداران آن است. بازاریابی همه افراد، همه سازمان ها، تمام صنایع، و همه کشورها تاثیر می گذارد. (کرین، ۲۰۰۶، p.22) در این مقاله من خواهد شد که ارزش سه قطعه از تحقیقات بازاریابی، اجزای آمیخته بازاریابی برای Kudler خدمات پذیرایی جدید توضیح دهد، آنجا که محصول، مکان، قیمت، و تبلیغات خود را. من هم به توضیح دهید که چگونه Kudler باید محصولات آن را می خواهد به ارائه و تعیین چگونگی آنها را تعیین خواهد که چگونه آنها را محصولات خود را قیمت به نسبت به دیگر پذیرایی. من هم به توضیح آنچه جای اصطلاح، چگونه Kudler خواهد در مورد ترویج خدمات پذیرایی خود بروند، و توصیف چگونه فن آوری خواهد شد Kudler در بازار خود استفاده می شود، در نهایت من توضیح دهید که اگر Kudler تصمیم به رفتن با پذیرایی که مش با تصمیم خود را به قرارداد با تولید کنندگان آلی است.

تحقیقات بازاریابی بخش مهمی از درک بازار و در جایی که نیاز به خدمات وجود دارد. محصول و خدمات باید به حق مردم است که نیاز به خدمات هستند هدف قرار دادند. سه قطعه از تحقیقات بازار به شما اجازه تعیین، شناسایی و تعیین بازار فعلی. سه قطعه از تحقیقات بازار عبارتند از: "مشخص محدودیت ها محدودیت های در یک تصمیم محدودیت در راه حل های بالقوه برای یک مشکل قرار داده شناسایی اطلاعات مورد نیاز برای بازاریابی action- مطالعات تحقیقاتی اغلب بازاریابی باد تا جمع آوری بسیاری از این جالب اما بی ربط هستند. برای تصمیم گیری بازاریابی است که به انجام بازاریابی منجر شود. داده باید قادر به ارائه بدهید با اطلاعاتی که اجازه می دهد تا آنها را به انتخاب روشن از عمل را برای محصول خود باشد. تعیین کنید که چگونه به جمع آوری دادهها تعیین چگونگی جمع آوری بازاریابی مفید داده های تحقیق است که اغلب عنوان مهم به عنوان واقع جمع آوری داده ها. دو عنصر کلیدی در تصمیم گیری برای جمع آوری داده ها مفهوم و روش. مفاهیم ایده ها در مورد یک محصول یا خدمات است. برای پیدا کردن در مورد واکنش مصرف کننده به یک محصول جدید بالقوه، محققان بازاریابی اغلب یک جدید مفهوم محصول، است که، یک تصویر و یا توضیحات کلامی از یک محصول یا خدمات شرکت ممکن است برای فروش ارائه می دهد. مواد و روش ها روش است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای جمع آوری به حل تمام یا بخشی از یک مشکل است. " (کرین، ۲۰۰۶، p.22)

Kudler است ایده های جدید از شروع یک سرویس پذیرایی اما قبل از آنها می توانید شروع به آنها را مجبور به تحقیق بازار برای تعیین مسیر مناسب از عمل است. Kudler باید به تعریف مشکل بازاریابی و فرصت برای افزایش رضایت مشتری. این شرکت باید برای توسعه یک طرح سازمان یافته به منظور تعیین اثربخشی تصمیم گیری کنند. مردم امروز به دنبال غذاهای سالم و در شکل باقی بماند. مصرف کنندگان تبدیل شده اند در کیفیت سلامت خود را با امروز ۵۴ درصد از آمریکایی ها در نظر گرفته است اضافه وزن. (http://www.fit4free.org/musdevArticle.htm) همانطور که مردم شروع به به غذاهای دیگر رژیم غذایی بسیاری از مصرف کنندگان در حال حاضر به غذاهایی که سالم مانند آلی تغییر است. این نوع از تغییر در رژیم غذایی مصرف کننده اجازه داده است شرکت هایی مانند Kudler به ارائه این نوع مختلف از گزینه های مواد غذایی. قبل از شروع خدمات پذیرایی Kudler حال تصمیم به عقد قرارداد با کشاورزان محلی برای محصولات ارگانیک. بازار مواد غذایی آلی و لذیذ در ایالات متحده را از طریق آسمان به سردی گرایید. را نشان می دهد پخت و پز بیشتر و بیشتر مردم پخت و پز سالم تر از همیشه قبل وجود دارد. با این نوع از افزایش Kudler بازار می شروع به تبلیغ و بازار محصول ارگانیک خود را به مصرف کنندگان خود را. به عنوان آلی ادامه به دست آوردن محبوبیت با مصرف کنندگان پتانسیل فروش ادامه خواهد داد به افزایش است.

برای اطمینان حاصل شود که تصمیم خود را خواهد بود که بهترین عمل را برای Kudler، این شرکت باید برای انجام تحقیقات شد آنها را فراهم فضایی برای مشتریان را امتحان کنید محصولات خود و دریافت پیشنهادات. یکی از این روش که می تواند Kudler است اجازه می دهد مشتریان به محصولات ارگانیک سعی کنید خود را به صورت رایگان و با ارائه نمونه استفاده کنید. این می تواند Kudler فرصتی برای معرفی محصول جدید و خدمات خود را برای به دست آوردن وفاداری مشتری بیشتری می دهد. وفاداری مشتری چیزی است که درایوهای یک کسب و کار موفق باشد، هنگامی که مشتریان به برآورده آنها به خاطر محصول و خدمات گشت. Kudler نیاز به تصمیم بگیرند که چه مورد مواد غذایی و دستور العمل خواهد بود جاذبه اصلی خود. راه که می توانید Kudler محبوب ترین محصولات خود را تعیین است با استفاده از روند موجودی وجود دارد برای پیگیری آنچه وضعیت در حال اغلب خریداری شده و بیش از دیگران است. با توجه به آنچه مشتریان به خرید، با ردیابی اقلام در موجودی خود را به آنها بگویید که چه محصولات خوبی انجام می دهند و آنهایی که نیستند، با این اطلاعات Kudlers قادر به تعیین وضعیت می شود در منوی خود قرار داده است برای جلب مشتریان است.

راه که Kudler می توانید قیمت آن مشخص است با دانستن جامعه، رقابت، هزینه راه اندازی، کارکنان و آماده سازی غذا. متاسفانه، با کیفیت محصول است که Kudler است ارائه قیمت برای مواد غذایی خود را بالاتر از رقابت خود خواهد بود، اما اگر Kudler می توانید به مشتریان در مورد کیفیت عالی خود تجدید نظر و شروع به ساخت مشتریان وفادار و سپس آنها را از قیمت به دلیل بزرگ پرداخت با کیفیت. برای رقابت در بازار Kudler باید از رقابت و اقلام و قیمت محصولات و خدمات خود آگاه باشند. یکی از استراتژی های موفق Kudler است که توجه به نیازهای مشتری است. این نیازها با ارائه یک منوی باز با تنظیمات ممکن است بر اساس درخواست مشتری ملاقات کرد. با منوی Kudler رقابتی در بازار خواهد بود زیرا آنها به طور خاص به نیازهای هر مشتری و تمایل خود را تهیه خواهد شد برای تغییر منوی خود مشتریان راضی و آینده را برای خدمات آینده نگه می دارد. به عنوان بخشی از استراتژی های تبلیغاتی Kudler است آنها نیاز به تمرکز بر روی جنبه های رضایت مشتری و باز بودن به جلسه و بیش از درخواست مشتری را دریافت کرد.

توسعه آن کلیدی برای شروع یک کسب و کار جدید و تصمیم گیری درست باید صورت گیرد برای موفق شدن. ترویج انتقال پیام به مشتریان بالقوه و مشتریان. Kudler حال حاضر دارای پایه مشتریان از مشتریان به دلیل کسب و کار موجود خود را که آنها کمی به هیچ پول willcost برای تبلیغ به آنها. با استفاده از مشتریان موجود Kudler قادر به دریافت کلمه را که آنها کسب و کار غذا خود را آغاز کرده اند خواهد بود. هنگامی که مشتریان با خدمات و یا محصول راضی آنها نه تنها باز خواهد گشت اما شروع به توصیه خدمات به دوستان و یا هر کسی خود را در تماس با آنها است. پیدا کردن نیازهای مشتریان بالقوه و اضافه کردن این ارسال کلید تبلیغات کسب و کار قرعه کشی. برای فرم های خاص ارتقای Kudler باید روزنامه ها، در فروشگاه آگهی ها، mailers مستقیم به مشتریان وفادار فعلی، و تبلیغات بر روی دستگاه مخابره داخل ساختمان در هر مکان فروشگاه استفاده کنید. فناوری اجازه خواهد داد که Kudler به بهره وری بیشتر، هزینه قطع و نیروی کار. Kudler در حال حاضر با استفاده از نه تکنولوژی به پتانسیل کامل خود بلکه به عنوان کسب و کار شروع به افزایش این مهم تبدیل خواهد شد به عنوان کسب و کار رشد می کند و مشتریان به مقدار قابل کنترل رشد می کند. تولیدکنندگان ارگانیک به خوبی با خدمات پذیرایی به دلیل افزایش علاقه در غذاهای ارگانیک مش خواهد شد.

به عنوان Kudler همچنان به رشد آنها باید به یاد داشته باشید که مهم ترین چیز این است که ادامه به جلب رضایت مشتریان و رفع نیازهای خود. عنوان کسب و کار رشد می کند آنها نیاز به ارتقاء بر تکنولوژی به کاهش هزینه و نیروی کار می شود کارآمد تر. Kudler همچنین می توانید پایگاه مشتری موجود خود استفاده برای تبلیغ محصول خود را به عنوان، به عنوان مشتریان همچنان به عشق از خدمات ارائه شده مشتریان موجود از خدمات را به دوستان خود غیره توصیه خواهد کرد و. بازاریابی برای موفقیت، پژوهش و برنامه ریزی ضروری باید به منظور مطمئن شوید که چه دوره از عمل به انجام شود. پس از مرحله پیاده سازی Kudler می توانید بررسی و نگاه به ببینید که چه نتایج به دست آمده بودند و فرآیندهای ترین برای شرکت به طور کلی مفید بود.

منابع

کرین، RA، هارتلی، SW، برکویتس ، EN، Rudelius، W. (2006) بازاریابی. [دانشگاه
ققنوس نسخه سفارشی الکترونیکی متن] .New می نیویورک: این مک هیل شرکتها
Kudler اینترانت. (۲۰۰۵). ۲۰۰۸ ژوئیه ۵، از
https://ecampus.phoenix.edu/secure/aapd/CIST/VOP/Business/Kudler/KudlerHome002.htm
Gomez-Mejia و، L.R. و بالکین، D. B. (2002) مدیریت [دانشگاهققنوس
سفارشی نسخه الکترونیکی متن] نیویورک: مک هیل شرکتها

[ad_1]

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما