تبلیغات متنی

ترشی کسانی که همه چیز فوق العاده ویژه شما انجام دهید تا مردم خوشحال هستند. این یک تلفن ویژه پاسخ شما به مشتری خود را و یا یک دست نوشته با تشکر از شما توجه داشته باشید که شما با هر سفارش شامل. این است که به در نظر گرفتن زمان به راه رفتن مشتری پایین جزیره برای پیدا کردن آیتم که آنها به دنبال جای اشاره آنها را در جهت خاص به تماس های فروشگاه. این است که به ارائه آنها یک آیتم تبلیغاتی ویژه و یا حتی فقط خواستار آنها با نام خود. این هنر از پیدا کردن آنچه مشتریان شما می خواهید و مطمئن شوید که آنها آن را دریافت کنید.

ترشی فلسفه زاییده افکار باب فارل از شهرت فارل بستنی سالن است.

او یکی از پیشگامان بود در صنعت رستوران، داشتن یکی از اولین رستوران های زنجیره ای خدمات کامل ملی باز کردن و مدیریت بیش از ۱۵۰ مکان قبل از فروش زنجیره ای به ماریوت ایجاد شده است. این باور فارل است که کسب و کار در "کسب و کار مردم" و آن است که آنچه شما فروش است که مهم است که نه، آن است که چگونه می توانید مراقبت از افرادی که خرید محصول خود را. این مورد بدانند که چه مشتریان خود را خوشحال و دادن آن به آنها است. که ترشی است

این همه با یک حرف آغاز شده:

"جناب آقای فارل، من است آینده به رستوران خود را برای بیش از سه سال من همیشه سفارش همبرگر # ۲ و لرزش شکلات. من همیشه برای ترشی اضافی بپرسید و من همیشه یک دریافت کنید. ذهن شما، این در جریان بوده است یک یا دو بار در هفته به مدت سه سال است. من به رستوران خود را روز دیگر آمد و من را سفارش معمول من پرسیدم پیشخدمت جوان برای ترشی اضافی. من معتقدم که او چون من تا به حال او را قبل از دیده می شود بود. او گفت: "آقا، من شما را به سمت ترشی برای $ ۱٫۲۵ به فروش برساند." من به او گفت: "نه، من فقط خواهید تکه اضافی از ترشی. من همیشه برای آن را بپرسید و آنها همیشه آن را به من بدهد. برو از مدیر خود را. "او رفت و پس از صحبت کردن با به مدیر آمد. پیشخدمت من در چشم نگاه کرد و گفت:" من به شما یک ترشی برای نیکل به فروش برساند. "آقای فارل، من به او گفت چه برای انجام با ترشی او، همبرگر و میلک شیک است. من هستم به آینده را به رستوران خود را در صورتی که راه شما در حال رفتن به آن را اجرا کند.

مشتری

آقای فارل موفق بود در پاسخ به مشتری، عذرخواهی و از او به بازگشت و تا این نامه گرفته شده برای ایجاد ناقوس جنگ "اونا ترشی را" تا زمانی که چیزی اتفاق می افتد با یک مشتری و شما مطمئن نیستید که چه کاری انجام دهید؟ او را ترشی را . آیا آنچه شما باید انجام دهید را به چیز درست است.

این داستان در مورد همه کسب و کار که می خواهید برای قرار استراتژی را به محل را حفظ خواهد کرد که مشتریان آینده را تمرکز بر روی ارائه خدمات به مشتریان عالی در هر touchpoint و ساخت و ساز سازمانی که کارکنان آموزش دیده، با انگیزه و در مورد رویکرد این شرکت به مشتریان خواهد شد بیش از مشتریان انتظارات با هر و هر فرصت. بنابراین یک محیط ایجاد برای کارکنان خود را به خدمات به مشتریان اکسل با پیروی از فلسفه ترشی:

-Service: اطمینان به دیگران خدمت اولویت شماره یک کسب و کار شما

-Attitude: انتخاب یک سرویس نگرش گرا. چگونه می توانید از مشتریان خود را فکر می کنم این است که چگونه شما آنها را درمان خواهد

-Consistency: تنظیم استانداردهای خدمات بالا و هر روز زندگی آنها است. مشتریان بازگشت چرا که آنها یک expierence مثبت زمان گذشته به حال

-Teamwork: متعهد به کار گروهی است. یافتن راه هایی برای ایجاد هر نگاه خوب است. در پایان، همه چیز به پایان می رسد تا در مقابل مشتری می باشد.

هنگامی که شما در شک در مورد چگونه شما باید یک مشتری رسیدگی هستند، به یاد داشته باشید "اونا ترشی را"!

© Kellie D ، آندریا و همکاران

منبع

مشخصات

  • منبع: ایران آچیلان

مطالب پیشنهادی ما