تبلیغات متنی

با افزایش استفاده از اینترنت برای اهداف خرید، مزایده های آنلاین نیز موردتوجه وتماشای عموم قابل توجهی به دست آورد. مزایده های آنلاین با این حال متفاوت از مزایده های سنتی هستند و شما نیاز به دانستن تفاوت قبل از تصمیم به خرید از حراج آنلاین و یا یک آنلاین نیست.
نمایشگاه از اقلام
در مزایده های سنتی، در واقع مشتریان می توانید لمس و چیزهایی را که می خواهید به جای تلاش در را ببینید. آنها می توانند آن را از هر زاویه را چک کنید و می توانید یک نگاه دقیق تر در هر جزئیات کوچک است. این گزینه است که متاسفانه برای مزایده آنلاین که در آن شما می توانید محصولات را از طریق صفحه نمایش کامپیوتر شاهد در دسترس نیست.
محل حراج
برای راه اندازی یک حراج آنلاین، شما ابتدا نیاز به اجاره و یا اجاره محل، که شامل هزینه های زیادی از پول است. مزایده آنلاین آیا این هزینه ها سنگین نیاز ندارد و یک وب سایت ساده است تمام صاحبان نیاز به نمایش آیتم های موجود برای مناقصه.
دسترسی جهانی
بزرگترین سود مزایده های آنلاین است که فروشندگان می توانند محصولات خود را به تعداد زیادی از مردم از سراسر جهان به فروش و در صورت مزایده سنتی به یک محل خاص محدود نمی شود. به طور مشابه، خریداران همچنین می توانید از هر وب سایت حراج آنلاین بدون محدودیت از محل را انتخاب نمایید.
ارتباطات
ارتباط با مشتریان ممکن است نسبت به تعامل چهره به چهره از طریق حراج آنلاین است سخت تر از طریق حراج آنلاین. این یکی از اشکالات عمده مزایده های آنلاین که در آن شما فقط می توانید از طریق ایمیل یا تلفن ارتباط برقرار است.
ثبت نام
هنگام خرید از مزایده های آنلاین، برای بار اول شما باید به خودتان ثبت نام در وب سایت به پیگیری وضعیت حراج خود را، در حالی که بدون ثبت نام آنلاین مورد نیاز است
انواع اقلام
مزایده های آنلاین دارای تنوع زیادی از محصولات است. اگر شما آیتم مورد نظر خود را در یک مکان پیدا کنید، شما می توانید به وب سایت حراج بعدی تغییر دهید. اما در مزایده سنتی، انواع محدودی است که شما نمی توانید از یک مکان به مکان دیگر که اغلب پرش.
محصولات تحویل
• در مزایده سنتی، شما را به خانه مورد برنده خود را. در مزایده های آنلاین، شما باید صبر کنید برای موارد را از طریق حمل و نقل یا پیک می رسند. بسیاری از مزایده های آنلاین تحویل رایگان، که یکی دیگر از نقطه به علاوه مزایده های آنلاین.
شما باید با این تفاوت عمده بین مزایده های آنلاین و مزایده های سنتی به منظور درک بهتر از مزایای فروش آنلاین در مقایسه با فروش از طریق یک نمای فیزیکی آشنا باشد.

منبع

مشخصات

  • منبع: ایران آچیلان

مطالب پیشنهادی ما