مسائل زمان

بهترین راه برای تمرین این است که همیشه به آرامی شروع و همیشه در زمان و ترجیحا به یک مترونوم تمرین.

این درست است از هر نوع سبک موسیقی است چرا که مهم ترین جنبه از ترین موسیقی است هنگامی که یک یادداشت و یا وتر یا توجه داشته باشید ملودی اهنگ صدا است نسبت به توجه داشته باشید و یا وتر است.

بیشتر دانش آموزان و یا دانش آموزان به نظر می رسد برای جلوگیری از این واقعیت و به جای سعی کنید به بازی های «احساس» لحن.

این «احساس» نگرش لحن بسیار مهم است اما چگونه می توان یک یادگیرنده ‘احساس’ قرار دادن یک یادداشت و یا وتر اگر آنها را درک نمی که در آن باید به ضرب و شتم صدا نسبی یا در واقع به نت بعدی حرکت در نقطه درست در زمان اگر آنها از زمانی که باید بی اطلاع هستند؟

این همیشه در دانش آموزان پیش از اخذ ضرب و شتم و نتیجه بالا بردن سرعت نتایج: از شماره تا ضرب و شتم.

این باعث می شود آن را حتی سخت تر به نگه داشتن زمان به ویژه هنگامی که کار بر روی جدید یک قطعه جدید از موسیقی است.

پس چگونه برای غلبه بر این بی حوصلگی و به طوری که پیشرفت بهتر است؟

نواختن یک ساز یک فعالیت بسیار فیزیکی است و بنابراین عضلات و تاندونها و البته مغز باید به آرامی آموزش داده می شود به طوری که گوش قادر به واکنش نشان می دهند به نتیجه برداشت انگشتان رشته و یا قرار دادن فرسایش در صحیح است محل، در نقطه درست در زمان در مورد Fretboard، نسبت به ضرب و شتم.

هنگامی که یک ورزشکار آموزش برای انجام یک حرکت خاص که شامل زمان بندی دقیق، آنها همیشه به آرامی شروع می شود. یک ابزار است که اغلب به مراتب پیچیده تر پس چرا سعی کنید به بازی سریع زمانی که یکی حتی نمی دانند که در آن یادداشت یافت می شود؟

SO کم کردن سرعت، بازی به ضرب و شتم و استفاده از یک مترونوم!

وجود دارد برخی از راه های خوب برای بهبود مهارت های حرکتی در قسمتهای سخت هر قطعه یا آهنگ اما این نیاز به صبر.

گاهی اوقات یکی می شنود یک معلم گفت ‘آیا در ابزار نظر نمی آید!’ ‘

این یک قطعه کاملا قابل قبول از مشاوره که با توجه به سازهای ارکستر اما با گیتار در آرایش خود از یادداشت بسیار پیچیده می توان آن را یک مانع در شرایط خاص تبدیل شده است.

اگر انگشتان را به به ویژه جنبش های دشوار بین یادداشت ها و یا گروه از یادداشت پس از آن مغز اغلب اشتباه گرفته می شود که به عنوان انگشت است، به ویژه هنگامی که هر دست به حرکات بسیار متفاوت است.

یک راه برای غلبه بر این است که در نگاه جنبشی که دست چپ به طور خاص به.

دلیل این است که ما در حال ساخته شده است برای قرار اندام بصری و غیره به دنبال در جنبش که انگشتان را در حال کار با مغز، در راه که مغز تکامل یافته است برای کمک به ما اشیاء را بدون در نهایت نیاز به آنها نگاه کنید.

به عنوان مثال اگر یک تلاش می کند تا انتخاب کنید تا یک مداد از یک میز برای اولین بار بدون نگاه کردن به محل آن، پس از آن شانس است که یکی باید سعی کنید چند بار برای قرار دادن مداد.

اگر به مداد برای اولین بار به نظر می رسد و پس از آن به نظر می رسد دور و سپس نتیجه معمول این است که مداد می توان واقع برای اولین بار امتحان کنید.

بنابراین تکرار عبور دشوار و با دقت تماشا چه از طرف در حال انجام است و پس از آن گذشت با نگاه تنها در موسیقی و یا با چشمان بسته را تکرار کنید.

این باید به آرامی و به عمد انجام شود.

گام بعدی این است به تکرار روند اما تغییر ریتم از یادداشت به طوری که موسیقی برای تلفن های موبایل هیچ چیز مانند قصد بتهوون.

این دلیل آن این است که زمانی که ما تکرار حرکت را چند بار، مغز در واقع خاموش و می رود به حالت اتوماتیک. »

این به این معنی است که عمل دیگر فعال اما منفعل و بنابراین یک نقطه است که در آن بیشتر رسیده عمل بی فایده است به عنوان مغز است که دیگر درگیر و فعالیت تبدیل شده است ‘خودکار’. کم و یا هیچ بهبود بیشتر خواهد شد و اغلب مرتکب اشتباه ظهور و یکی خواهد شد در واقع تمرین عبور اشتباه!

عمل تغییر ریتم باعث می شود کنسانتره مغز دوباره و این مسئله را حل میکند.

پس از تغییر ریتم چند بار مهم است که به پس از آن بازی گذشت به آرامی و دقیقا به عنوان آهنگساز در نظر گرفته شده آن را به صدا.

این روش با هر سبک از نوازندگی گیتار کار به دلیل مشکلات یکسان هستند. یعنی زمان، ریتم و مهارت های حرکتی.

من باید بسیار خوشحال به دریافت هر گونه نظر در مورد این، چه در شرایط یا نه.

با تشکر از شما.

راب.

[ad_1]

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما