این مقاله در مورد تطابق ترکیب و ادغام های صنعتی و خانه های کسب و کار در سراسر جهان به متوسل شده اند موفق یا ناموفق در ایجاد ارزش برای سهامداران شده است .

فعالیت ادغام و اکتساب شده است به عنوان در حال رشد در سرعت سریع در زمان های اخیر دیده می شود. ترکیب و ادغام، توسعه که در درجه اول در ایالات متحده در یک زمان دیده می شد، در حال حاضر تبدیل به طور فزاینده در سایر نقاط جهان محبوب است. ظاهرا، ادغام و فعالیت اکتساب است معلوم شده است به پیشرفت سطح کسب و کار قابل توجهی در جهان های اخیر شرکت های بزرگ.

صرف نظر از تمام مزایای استفاده از ترکیب و ادغام و موقعیت حیاتی که در آن است تقریبا در هر نظر گرفتن استراتژی کسب و کار، اثبات در نتایج نهایی از ترکیب و ادغام نقطه نسبت به یک نتیجه گیری آشکار است که مالکیت و ادغام و همیشه موفق و بسیاری از آنها برای تولید ارزش برای سهامداران و شرکت، شرکت شکست خورده است. یونجه گروه نشان داد که ظرف پنج سال بیش از ۳۰٪ از کل شرکت به دست آورد خاموش فروخته شد و آن ۹۰ درصد از ادغام هرگز تا انتظارات شرکت کسب آمد. یکی از نمونه های خوبی از این ادغام AOL تایم وارنر، که با هیجان زیادی در مورد “همکاری” بین تکنولوژی های جدید و مطالب کلاسیک اعلام شد، نشان داد که نا امید در تمامی موارد.

ترکیب و ادغام به عنوان یک گزینه استراتژیک مهم برای رشد کسب و کار در زمان های اخیر محسوب می شود. حتی اگر هر دو در طبیعت مشابه هستند، ادغام متفاوت از کسب است. معامله که در آن دو شرکت موافقت به ترکیب بر اساس نسبتا معادل به صورت ادغام شده است. از سوی دیگر، یک معامله که در آن یک خرید شرکت یا اکثریت سهام یا کسب و کار دیگر به عنوان یک کسب شناخته شده است. در مورد که در آن اکثریت سهام، علاقه کنترل نیز نامیده می شود، به دست آورد، سهام این شرکت به دست آورد معمولا به عنوان یک شرکت تابعه جداگانه و یا واحد عملیاتی در مجموعه ای از شرکت خریدار نگه داشته شود. در مقابل، در مورد که در آن کل یک شرکت به دست آورد، دارایی های این شرکت خریداری تبدیل شدن به بخشی از دارایی های کلی شرکت خریدار.

[ad_1]

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما