[۱۹،۴۵۹،۰۰۱] با استفاده از آهنگ ها برای آموزش زبان خارجه [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱] معلمان زبان می تواند و باید به عنوان بخشی از آهنگ استفاده از آنها کلاس درس مجموعه آموزش. آهنگ حاوی زبان معتبر، می توان به راحتی قابل حصول، ارائه واژگان، دستور زبان و جنبه های فرهنگی و سرگرم کننده برای دانش آموزان است. آنها می توانند صحبت با ارزش، گوش دادن و زبان عمل در داخل و خارج از کلاس درس فراهم می کند. برخی از دلایل کلیدی آهنگ ها را می بسیار خوب در کلاس درس زبان خارجی کار شامل موارد زیر است:

۱٫ آهنگ تقریبا همیشه شامل معتبر، زبان طبیعی

این اغلب ساختگی، زبان و تاب موجود در بسیاری از متون دانشجویی در تضاد. البته آهنگ همچنین می توانید به افراطی دیگر با استفاده از بیش از حد خام، زبان ناپاک یا غیر این صورت اعتراض است. با غربالگری دقیق، یک کتابخانه گسترده از قابل استفاده آهنگ برای یادگیری زبان می توان وارد شده است.

۲٫ انواع واژگان جدید را می توان به دانش آموزان از طریق آهنگ معرفی

به دنبال برای تقویت واژگان دانش آموزان با عبارات مفید، واژگان و عبارات. آهنگ تقریبا همیشه به جمعیت بومی زبان کارگردانی به طوری که آنها معمولا حاوی فرهنگ لغت معاصر، اصطلاحات و عبارات.

۳٫ آهنگ ها معمولا به راحتی قابل حصول

Cibemba و Silozi غیر تحمل، آهنگ ها معمولا که به سختی به دست آورند. منابع محلی ممکن است از جمله دانش آموزان خود را در دسترس باشد. همیشه در اینترنت که می تواند شما را با دریافت آهنگ در همه زبان مبهم ترین اتصال وجود دارد.

۴٫ آهنگ ها را می توان انتخاب را با توجه به نیازها و منافع دانش آموزان

در انگلیسی به خصوص، به طوری که بسیاری از آهنگ در دسترس هستند که انتخاب آهنگ با تم مناسب، سطح و واژگان است در همه دشوار نیست. کمک هزینه همچنین می توانید برای پیچیدگی یا سادگی زبان، بسته به دانش آموزان، با انتخاب و با استفاده از مناسب آهنگ ساخته شده است.

۵٫ دستور زبان و جنبه های فرهنگی می تواند از طریق آهنگ معرفی

بیشتر نیست تمام آهنگ ها اگر یک تم در محدوده زمانی معین و یا داستان. بنابراین عناصر فرهنگی و گزیده هایی است که معمولا جنبه ممکن است، اما اغلب نادیده گرفته با استفاده از آهنگ. من هنوز هم استفاده از “آمار جک جاده” خوانده شده توسط اواخر ری چارلز برای نشان دادن انقباضات گفتاری. او با استفاده از انقباضات گفتاری است تقریبا در هر خط از این آهنگ.

۶٫ طول زمان است که به راحتی کنترل

این که آیا شما یک ساعت، ۳۰ دقیقه، و یا تنها ۱۵ دقیقه یا بیشتر، یک آهنگ می تواند در این دوره از درس برنامه ریزی شده استفاده می شود. استفاده از آهنگ ها بسیار انعطاف پذیر است.

۷٫ دانش آموزان می توانند طیف گسترده ای از لهجه تجربه

یک چیز خوب در مورد آهنگ است که شما می توانید دانش آموزان را به بسیاری از انواع مختلف از زبان انگلیسی قرار دهد. انگلیسی بریتانیایی، انگلیسی آمریکایی، انگلیسی کارائیب همه به طور گسترده ای از طریق آهنگ های موجود. لهجه بیش از حد به خوبی توسط آهنگ از مناطق مختلف و در انواع مختلف و فرمت های ارائه شده است. انجیل، روح، R & B، پاپ، راک، رگی، جاز و سبک های دیگر تغییر نه تنها لهجه، اما واژگان و استفاده بیش از حد.

۸٫ متن ترانه را می توان در رابطه با شرایط از جهان اطراف ما استفاده می شود

آهنگ ها به عنوان وسایل نقلیه اعتراض برای حقوق مدنی، حقوق کارگران، حتی حقوق زندانی همراه با تعداد بی حد و حصر از علل دیگر استفاده شده است. آنها در آلودگی، جرم و جنایت، جنگ و تقریبا در هر موضوع اجتماعی یا علت تشریح کرده ام. ما حتی نمی خواهد ذکر است که چگونه بسیاری از آهنگ مورد، مربوط به و یا کشف موضوع جنسیت است.

۹٫ دانش آموزان فکر می کنم آهنگ طبیعی و سرگرم کننده می باشد

خوب در واقع هستند، آنها نه؟ سرگرم کننده، حتی احمقانه آهنگ به زبان انگلیسی وجود دارد. برخی از خوانندگان که در واقع یک کار از آنها ساخته شده است. (ری استیونس، هر کسی؟) آنها را نامتعارف، تغییرات سرگرم کننده از سرعت با استفاده از کلاس درس. [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱] اینها تنها برخی از بسیاری از آهنگ دلایل در کلاس درس یادگیری زبان مفید هستند. آنها حاوی زبان معتبر، می توان به راحتی قابل حصول، ارائه واژگان، دستور زبان و جنبه های فرهنگی و سرگرم کننده برای دانش آموزان است. آنها را فراهم لذت بخش صحبت کردن، گوش دادن، واژگان و زبان عمل هر دو در داخل و خارج از کلاس درس. بنابراین EFL، زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی، ESL، انگلیسی به عنوان زبان دوم و معلمان زبان خارجی باید همه نظر با استفاده از آهنگ ها به عنوان بخشی از فعالیت های کلاس درس است.

منبع

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما