خوب، آن را ساده و می توان آن را به عنوان یک نوع ارابه موسیقی است. برخی از افراد بر روی آن و هر کس به دنبال. در حال حاضر مشکل این است که اگر شما بر روی آن بیش از حد، شما از دست دادن. این چیزی است که بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان شروع به یادگیری. به خصوص نام های تجاری مانند سونی اریکسون و موتورولا به ارمغان بیاورد. بازی گرفتن با اپل دیده است آنها را آزاد تعداد زیادی از گوشی های تلفن همراه نه چندان خوب زمانی که واقعا آنها باید در در تلفن همراه خوب است که آنها در حال حاضر سنگ تیز کردن.

انتشار اپل از آی پاد گفته شد به کاتالیزور واقعی همه این افزایش در تکنولوژی تلفن همراه و این درست است که بسیاری از مردم اپل و iPads خود.

این که در آن بازاریابی تلفن همراه می آید. بازاریابی موبایل شرکت را قادر می سازد در بسیاری از بخش هایی مانند سفر و خرده فروشی به ارسال پیام های تبلیغاتی و کوپن از طریق بلوتوث و اس ام اس مثلا.

نکته مهم، شرکتهایی مانند فیس بوک تنها دیروز اعلام کرد که آنها آینده را به عنوان تلفن همراه است. بر اساس گزارش، فیس بوک در حال حاضر شاهد موفقیت های بزرگ با برنامه های کاربردی موبایل اختصاصی آن است. شرکت در حال حاضر ۱۵۰ میلیون کاربر فعال تلفن همراه. به طرز حیرت انگیزی آن را از فوریه سال جاری به دست آورد ۵۰ میلیون نفر از آن دسته از کاربران … دیدن قدرت بازاریابی تلفن همراه می تواند داشته باشد؟

گوگل تلفن همراه sms_root_directory است، آندروید خود را، دیده است ایجاد: بسیاری از برنامه های آندروید موبایل که می توان بر روی تلفن همراه است که پشتیبانی از هر sms_root_directory این دریافت کنید. در حال حاضر نمی تواند با اپل رقابت اما شاید یک روز هنگامی که آن را جلا تر، آندروید خواهد بود یک مدعی واقعی.

بنابراین – که دقیقا در حال تبدیل به بازار تلفن همراه. پاسخ این است، هر شرکت است که شما می توانید پیدا ترویج خدمات خود را در برخی از شکل و یا فرم موجود در برنامه های تلفن همراه فروشگاه … روزنامه شروع به درک که برای مثال، در بیست سال بعید است که بسیاری از مردم هنوز هم می خواهید یک نسخه چاپ خواهد شد، اما به جای استفاده از نوعی کتاب های الکترونیکی به خواندن اخبار روزانه باشد. این چیزی است که اپل و آی فون خود نرم افزار موبایل بسیار قدرتمند – اپل می تواند به میلیون ها نفر از مردم از طریق گوشی های خود را وصل کنید.

“خوب، عادلانه به اندازه کافی”، من می شنوم می توانید بگویید، “اما من شرکت نمی توانید به امثال فیس بوک مقایسه” … اما که در آن شما در اشتباه هستید، بازاریابی تلفن همراه است که توانایی رسیدن به مشتریان بالقوه و / یا ایجاد وفاداری به نام تجاری به اطمینان حاصل شود که مشتریان خود را حفظ خواهد کرد به آینده.

[ad_1]

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما