یک شرکت هواپیمایی ملی، آن مسیر حامل بسیاری خصوصی مانند جت و مرغ ماهیخوار هموار برای خدمت به بازار هند است. هوایی هند یک پیشگام در صنعت حمل و نقل هوایی هند است. این یکی از بهترین خطوط هوایی در آسیا و جهان بود.

که پس از آن بود. رکود ۲۰۰۷-۲۰۰۹ تلفات در هوایی هند در زمان، به عنوان با مورد بسیاری از خطوط هوایی در سطح جهان. آلیتالیا، حامل ایتالیایی ورشکسته شد و تا به امروز، در حدود ۳۰ خطوط هوایی در سراسر مغازه های خود را تعطیل کرده و یا به دنبال خریداران. هوایی هند قاعده مستثنی است. به عنوان یک شرکت دولتی برتر، آن است که تعدادی زیادی از مردان و زنان برای عملیات های مختلف استفاده شده است. آینده خود را به نظر می رسد در شک قبر است.

یک هفته پیش، اتحادیه مدنی وزیر هوانوردی پرافول پاتل داد هوایی هند اولتیماتوم ۳۰ روز به کاهش چربی و بازسازی آن به طور کامل. او همچنین به ذکر disinvesting یک مقدار قابل توجهی، و بازیکنان خصوصی به در آمده است. هوایی هند در واقعیت، یک سازمان overstaffed است. از اواخر سال، استانداردهای حرفه ای، که بر اساس آن اخلاق بسیار این سازمان استراحت، یک تنزل ناگهانی گرفته شده است.

با توجه به قیمت بالای نفت از H1 2008، رکود جهانی و آنفولانزای خوکی، ستون فقرات هوایی هند است که تقریبا در حال حاضر شکسته و آن را در آستانه بودن از بین برود است. حقوق و دستمزد ژوئن بیش از ۳۰،۰۰۰ کارکنان شده است به ۱۵ این ماه به تاخیر افتاد و مدیریت ارشد به حال به چشم پوشی از تمام حقوق و دستمزد ژوئن است. [۱۹،۴۵۹،۰۰۲]

هوایی هند اولین عمده لرزش تا امروز آن را به عنوان دو تن از مدیران ارشد آن کردم گرفتن منصوب و دولت سوال استخدام ۳۰۰ مقامات AI در ۳ سال گذشته بازنشسته شد. هیچ کس نمی داند چه آینده اتفاق می افتد. آینده هر کارمند AI آویزان است در تعادل، به عنوان آنها مشتاقانه برای به روز رسانی بعدی صبر کنید. طرح بازسازی در حال سقوط در مکان و بسیاری از سران ارشد در حال رفتن به رول. بسیاری از کارمندان سطح پایین تر به از دست دادن شغل خود را. بریتیش ایرویز، در ماه گذشته حدود ۱۰۰۰ نفر از کارکنان خواسته بود بدون هیچ گونه پرداخت کار می کنند. مطمئن باشید اگر همان مدل است که به کار با هوایی هند است. است یک ابر از عدم قطعیت در هر سه ماهه از این شرکت هواپیمایی بزرگ وجود دارد.

اقدامات انجام شده توسط دولت و شرکت هواپیمایی در لحن مناسب هستند. اگرچه بازسازی ممکن است تنها قدم نیست، آن را باید اطمینان حاصل شود به اخراج کارکنان خود پرداخت حقوق مناسب و معقول، و سهولت از دارایی های غیر انجام شده است. بازنشستگی داوطلبانه می تواند یک گزینه است. دوران سخت برای اقدامات سخت تر است. این تنها راه است که ما می توانید نام تجاری بزرگ، هوایی هند را احیا کنیم.

منبع

مشخصات

  • منبع: ایران آچیلان

مطالب پیشنهادی ما

آهنگ های ویژه صبا موزیک