جمعیتی بازی ویدیویی به طور کلی شامل مطالعه عادات بازی های ویدئویی از انواع مختلف از مردم از گروه های سنی مختلف. چندین تکنیک تحقیق اولیه و ثانویه که مانند تلفن استفاده می شود و وجود دارد شخصی مصاحبه ها و همچنین تجزیه و تحلیل بررسی بازار، ادبیات شرکت و مجلات تجاری.

این جمعیتی که از بازیکنان بازی و مطالعات مرتبط معمولا نشان می دهد که بازی های ویدئویی و بازی آنها را اشکال بزرگسالان گرا از سرگرمی می باشد. بر اساس مطالعات انجام شده، بازی های ویدئویی به طور گسترده توسط مردان و زنان به طور یکسان و نزدیک به ۶۰٪ از آمریکایی ها در حال بازی آنها را ایفا کرده است. [۱۹،۴۵۹،۰۰۴]
مطالعه جمعیتی بازیکنان بازی همچنین شامل متغیرهای جمعیت شناختی مختلف مانند چگونه بسیاری از مردم در جامعه در واقع آنها بازی، چه متوسط ​​سن بازیکنان است، جنس بازیکنان بازی، چه بازی های ویدئویی آنها بازی و چه اثرات این بازی های ویدئویی بر روی جمعیت دارند. مطالعات اخیر نشان داده که بسیاری از مردم در نظر بازی های ویدئویی به یک رسانه سرگرمی بسیار مهم است.

بر اساس جمعیتی بازی های ویدئویی، زنان قابل توجه ۳۹ درصد از کسانی که بازی های ویدئویی در جمعیت را تشکیل می دهند. همچنین، یک تعجب آور ۴۰ درصد از علاقهمندان به بازی آنلاین زن هستند. ۳۵٪ کمتر از هیجده سال سن دارد. و بر اساس مطالعات انجام شده، افرادی که به طور منظم بازی بازی های ویدئویی در ۱۸ تا ۳۴ سال گروه سنی [۱۹،۴۵۹،۰۰۴] می باشد.
به طور کلی، لوازم بازی های ویدیویی و توسعه دهندگان کسانی هستند که بیشتر را از جمعیتی بازی های ویدئویی می باشد. آن را از طریق این که آنها قادر به شناسایی ویژگی و ترجیحات مشتریان و مشتریان بالقوه است. آنها همچنین جمعیتی بازی های ویدئویی استفاده کنید به طوری که آنها می توانند بازی های آنها توسعه و انتشار را بالا ببرد.

منبع

مشخصات

  • منبع: ایران آچیلان

مطالب پیشنهادی ما