پیدا کردن مقالات و محتوای می تواند خسته کننده و اضطراب تحریک، به خصوص اگر شما چیزهای دیگر به کار با زمان خود را. یک فرمول برای کمک به شما ظرافت این سخت و طاقت فرسا می تواند کمک به. من آنجا بوده ام!

لیست ۱۲ خبرنامه موضوعات زیر نشان داده شده نگه دارید. دوره، فکر می کنم “آنچه که موثر بر نیروی کار در حال حاضر.” رها کردن پس از آن در یک جعبه اشاره به عنوان ایده به شما آمده است. شما می توانید بیشتر از هر یک از موارد زیر را به دیگر مشکل زیر مجموعه تقسیم می شوند. سعی کنید به حدود ۶-۷ دسته بندی ها زیر مجموعه در زیر هر موضوع اصلی. [۱۹،۴۵۹،۰۰۲]

در اینجا مناطق موضوع کلیدی است که من کشف کرده اند بسیاری از چیزهایی که در در ده سال است که من نوشتن خبرنامه کارمند برای شرکت های بزرگ و کسب و کارهای کوچک قرار می گیرند. این لیست “دیو لترمن سبک” است. باز هم، ۱۲ موضوعات در این لیست وجود دارد. چاپ و یا کپی آن را برای استفاده خود را. پس از آن گوگل:

قابل ویرایش مقالات خبرنامه کارمند

را پیدا حق امتیاز منابع رایگان برای کارکنان بیشتر خبرنامه

۱۲٫ محل کار: جنگ، مسائل شخصیتی، برخورد با مردم دشوار است، مشکلات نگرش، مسائل، و “انگیزه های نهان”، و غیره

۱۱٫ راهنمایی وری کارگر: مدیریت زمان، سازمان، تعیین اولویت، تعویق، و غیره

۱۰٫ خانواده، خانه، و جامعه مسائل: مسائل مربوط به مصرف، مسائل نوجوان، استرس خانواده، تاهل و زوج هماهنگی، درگیری حل و فصل، تعادل کار و زندگی، مسائل ADHD، و غیره

۹٫ تناسب اندام شخصی و سلامتی عاطفی: راهنمایی ورزش، گرفتن انرژی بیشتر، افسردگی، سلامتی عاطفی، تغذیه

۸٫ اثربخشی و هدف شخصی دستاورد: برنامه ریزی کار خود را، گرفتن انجام بیشتر، برنامه ریزی برای دوران بازنشستگی، قطعنامه سال نو، مدیریت پول

.

۷٫ تیم سازی: نکاتی در مورد جلسات بهتر، کاهش تعارض، بهبود ارتباطات، در مورد انسجام، یک بازیکن تیم، و غیره

۶٫ بهبود روابط با سرپرست خود قرار دهید: ارتباطات، دانستن اینکه چه چیزی سرپرست خود می خواهد، تکمیل تکالیف تمام راه را، و این تصور، چگونه به “خواندن بین خطوط”

۵٫ بهره وری داغ و سلامت مباحث: مسائل مربوط به سلامت در اخبار، ایده ها، و بیشتر

۴٫ مدیریت استرس: راهنمایی در حال انجام، اجتناب از فرسودگی شغلی، خود ارزیابی، تعادل کار و زندگی، تعادل کار و خانواده، مدیریت صحبت کردن با خود

.

۳٫ با استفاده از برنامه های کمک به کارکنان (EAP): [19،۴۵۹،۰۰۴] آموزش EAP، محرمانه بودن، چه EAP ها را انجام دهید، هنگامی که به استفاده EAP خود را. EAP ها ابزار مدیریت قدرتمند است که قابلیت فوق العاده ای برای کاهش خطرات رفتاری هیولا در سازمان معمولی – اما تنها در صورتی که به درستی اجرا

۲٫ ایمنی محل کار راهنمایی و پیشگیری از آسیب دیدگی: اجتناب کوتاه کاهش، پیشگیری از آسیب دیدگی، فکر ایمنی، ایجاد یک فرهنگ ایمنی، راه های بیشتری در مورد امنیت فکر می کنم

۱٫ مسائل خدمات به مشتریان: نگرش ها، مشتریان دشوار است، به اوج عملکرد، ماندن مثبت، نگه داشتن مشتریان راضی، کاهش استرس خود را

.

این مهم است که اطمینان حاصل شود که خبرنامه کارمند خود را می سازد اشاره ای به EAP شرکت شما و یا برنامه های کمک به کارکنان. EAP شما یک ابزار مدیریت ریسک بزرگ، نه فقط یکی از مزایای کارمند در هر سه است. خبرنامه کارمند می تواند یک کانال عظیمی از معارفه برای آن است. و، اجازه دهید من فقط می گویند، شما هیچ وقت نمی دانید زمانی که کارمند بالقوه خشونت آمیز خود به خود مراجعه کنید.

اگر این کار خسته کننده از تولید یک خبرنامه کارمند ماهانه اختصاص داده شده اند، دو ماهنامه، و یا سه ماهه، شما در نهایت می آیند به متنفر کار خود را بدون نیاز برخی از ترفندهای تا آستین خود را و موضوعات فوق شما فوق العاده کمک خواهد کرد.

جعبه اطلاعات زیر برای به دست آوردن ۲۴ مقالات خبرنامه رایگان است که ما در سه موضوع رایگان از کارکنان خط مقدم ارسال را ببینید. [۱۹،۴۵۹،۰۰۲]
[ad_1]

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما