هنگامی که شما باریک شما به دنبال بهتر است. همچنین تمایل به زندگی طولانی، زندگی سالم است. از آنجا که بسیاری از مردم این را می دانند، بسیاری از آنها با عجله به از دست دادن وزن. متاسفانه، بسیاری از آنها را به مقدار زیادی از اشتباهات پرهزینه است. برای کمک به شما، در اینجا برخی از اشتباهات و نحوه جلوگیری از ساخت آنها عبارتند از:

با توجه به رژیم غذایی اشتباه

وجود دارد بسیاری از وزن رژیم کاهش در بازار که وعده داده شده برای کمک به شما از دست دادن وزن در کوتاه ترین زمان ممکن. در حالی که برخی از رژیم های غذایی کار می کنند، برخی دیگر نه. به امن و همچنین از دست دادن وزن به راه راست شما نیاز به دقت و توجه از رژیم غذایی شما را. قبل از اینکه شما شروع به گرفتن هر رژیم غذایی وقت خود را به تحقیق در مورد آن. شما باید محتویات آن تحقیق، مدت زمان شما باید آن را و خیلی چیزهای دیگر. به عنوان قاعده کلی، شما هرگز نباید از یک رژیم غذایی به عنوان برخی از رژیم های غذایی که بیش از آسیب خوب باعث وجود دارد کورکورانه.

هنگامی که شما در حال انجام تحقیقات خود را، شما باید به دور از رژیم های غذایی که به طور کامل از بین بردن کربوهیدرات ها، پروتئین ماندن یا دیگر مواد مغذی به عنوان آنها را به شما مضر باشد. رژیم های غذایی بد نیست تا زمانی که آنهایی که حق شما را و آنها را به درستی. برای نتایج ایده آل، شما باید یک رژیم غذایی که شامل تمام مواد مغذی لازم استفاده کنید.

درگیر شدن در تمرینات شدید و خیلی زود

هنگامی که مردم را وضوح از دست دادن وزن، آنها می خواهند به از دست دادن تا آنجا که آنها می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن. برای اینکه این ممکن است، آنها را در تمرینات شدید می کنند. به همان اندازه که شما می خواهید بدن خود را برای ریختن به وزن تا حد امکان، آن را به عنوان آن است که برنامه ریزی شده نیست به کار اینگونه نبوده است. با توجه به مطالعات، هنگامی که شما بدن خود را در معرض بسیاری از تمرینات شدید، بدن متوقف می شود کار. با توجه به این، شما احساس بیش از حد خسته و شما ممکن است رها کردن. به در طرف امن شما باید با ورزش های پایه شروع و به آرامی به آنهایی که سخت پیشرفت بود.

ورزش بدون برنامه

وجود دارد تفاوت بین ورزش برای تفریح ​​و انجام آن را به از دست دادن وزن است. آن را خوب می دانم که شما نمی خواهد سر هر نقطه اگر شما ورزش برای کاهش وزن به همان شیوه شما انجام دهد زمانی که شما به دنبال آن لذت ببرید. هنگامی که شما به دنبال از دست دادن وزن، شما نیاز به یک برنامه کاهش وزن. من بسیاری از مردم به دنبال از دست دادن وزن را مشاهده کنید و در عین حال آنها ورزش که با اعتصاب خلق و خوی. این اشتباه است. شما باید زمان و روز شما شود ورزش تنظیم و چوب با آنها.

برای شما به از دست دادن وزن، شما نیاز به ورزش عضلات مختلف در بدن شما است. این را برای شما به شرکت در انواع مختلف تمرینات. شما باید به یاد داشته باشید که هیچ راه شما را باریک خواهد شد اگر شما تنها فقط یک مجموعه ای از عضلات ورزش وجود دارد. ورزش خود را باید در تمام طول باشد. به طور خلاصه، شما باید با یک طرح از تمرینات است که شما می شود درگیر شدن در و به دنبال از طریق آمده است.

نتیجه

این برخی از اشتباهات شما باید به جلوگیری از زمانی که شما به دنبال به باریک. به یک سوار آسان است، شما باید از نزدیک با یک مربی حرفه ای کار می کنند.

[ad_1]

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما