[۱۹،۴۵۹،۰۰۱] فروش و بازیگری مشابه هستند. شاید به همین دلیل من همیشه بازیگری و تئاتر و همچنین فروش و حرفه ای آموزش لذت می برد. در هر دو حرفه، صحنه را برای موفقیت عملکرد حیاتی است. مرحله محیط مناسب برای بازیکنان به انجام و یا داستان فراهم می کند. تکرار بالا تولید زمان اختصاص به صحنه و استراتژی قبل از پریدن به یک توصیه و یا یک درخواست.

شما می توانید تکنیک های اقناع برای تغییر و یا درک نخست چشم انداز خود را از “مرحله” یا محیط استفاده کنید. ادراک یک لنز از طریق آن ما واقعیت را تفسیر است. اگر لنز را تغییر می دهد، شما می توانید تغییر نحوه مشاهده و واقعیت را تفسیر و اطمینان از چشم انداز آماده و باز به دریافت پیام خود را است. در اینجا پنج راهنمایی خود را به موفقیت تنظیم میکنند:

۱٫ شباهت – سایت مشابه بیشتر شما را به شخصی که شما در تلاش برای متقاعد کردن به نظر می رسد، بیشتر به شما دوست داشتنی را افزایش دهد و بیشتر احتمال دارد شما می توانید آنها را متقاعد. ما از نظر روانی مجبور به جذب به سمت محرکهای مشابه چرا که افرادی که بیشتر شبیه به ما هستند کمتر تهدید به نظر می رسد. این طرز فکر از تمایل غارنشین برای زنده ماندن ساقه.

لباس مشابه به چشم انداز خود را، اما همیشه خوب و مرتب به عنوان بیشتر به خوبی مرتب و دلپذیر ظاهر می شود قانع کننده تر خواهد بود. البته، بحث در مورد پس زمینه اشتراک گذاشته و یا علاقه مشابه تولید مکالمه کمتر تهدید. اما مراقبت به سقوط به دام نظر بر روی عکس در دفتر چشم انداز است که ممکن است وجود دارد قرار داده شده است برای گرفتن صاف مردم فروش به صحبت کردن.

۲٫ پاسخ Ideomotor (اثر آفتاب پرست) – تمایل ما این است که برای انجام یک رفتار فیزیکی به سادگی با فکر رفتار. شما می توانید رابطه با تقلید از رفتار هدف خود را به دست آورید. هنگامی که شخص دیگری تقلید رفتار غیر کلامی ما آن را فعال قشر مداری داخلی و منطقه ای از مغز است که با پردازش پاداش همراه پس از آن از نظر بیولوژیکی و دل انگیز. این یک “میمون، میمون انجام” بلکه سلاح آرام و دست، استقرار، تکان سر و یک لبخند صادقانه نیست.

۳٫ سازگاری رفتاری – هنگامی که رفتار است که مطابق با نگرش آنها نیست، آنها با انگیزه به حل و فصل آن است. رابرت Cialdini، اشاره کرد سخنران نفوذ، نشان می دهد “پای در درب” روش برای ایجاد انگیزه در چشم انداز. نخست، از چشم انداز مطابق با درخواست های کوچک مانند اجازه نشستن و یا به یک سوال بپرسید. شما می توانید آبپاش درخواست کوچک در مکالمه خود را ادامه خواهد داد. شانس پس از آن به نفع شما خواهد بود برای درخواست بعد بزرگتر به عنوان چشم انداز به دنبال سازگاری با رفتار قبلی. با این حال، ترفندهای قدیمی مانند پرسیدن سوال که به وضوح نیاز به یک پاسخ مثبت استفاده کنید. استفاده از سوالات واقعی علاقه است که بیشتر در روند فروش.

۴٫ داستان گویی – داستان، به خصوص داستان های خود افشا (شما کی هستید داستان) ایجاد اعتماد، مشخصات، روح بخشیدن، و ایجاد روابط جالب تر و هیجان انگیز است. یک داستان خوب به دنبال سفر قهرمان طرح ریزی شده توسط جوزف کمپبل. این بیش از حقایق سرد است. این شامل یک درگیری یا چالش که شما غلبه و تغییر در نتیجه یا تحول است که رخ داده است. این اغلب به بحث در مورد ارزش های مشترک و یا نتیجه مورد نظر چشم انداز را منجر می شود.

۵٫ BYAF (اما شما رایگان می باشد) – مردم دوست ندارند از اینکه به یک تصمیم تحت فشار. آنها ترس از دست دادن آزادی. از آنجا که حالت انگیزشی خود را به عنوان یک کاهش در آزادی عمل درک شده، آن را در نظر گرفته متقابل و به عنوان “راکتانس روانی” شناخته شده است.

تحقیقات نشان می دهد که بهترین راه برای به دست آوردن کسی برای انجام کاری به آنها بگویید لازم نیست که به انجام آن. این روش شانس خود را از یک بله دو برابر. پیشنهاد عمل اما می گویند “شما در انتخاب است.” من تو را دیدم یک پیاده سازی جالب از این روش. علامت توقف در نزدیکی خانه من نمایش موارد زیر است: “نورد متوقف می شود ۱۲۵ $ خوب، توقف کامل رایگان انتخاب شما.”. [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱] به چشم انداز جلو است که هیچ الزامی وجود ندارد. یکی از اهداف عمده ای از پاسخ برای تعیین اینکه آیا یک جا با هم کار کنند وجود دارد. در صورتی که مناسب وجود ندارد، آنها رایگان برای پایان دادن به رابطه فعلی و شاید دوباره درگیر در زمان دیگری زمانی که مناسب وجود دارد.

پیاده سازی این تکنیک ها و شما شانس خود را برای یک “بله افزایش “در تعامل مشتری بعدی خود را.

[ad_1]

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما