هنگام نوشتن یک داستان از ویژگی های، یکی از اولین چیزهایی که شما باید در نظر مخاطبان هدف است. آیا برای عموم مردم و یا آن را برای یک گروه خاص از خوانندگان است؟ اگر شما در حال نوشتن برای خوانندگان یک مجله شیوه زندگی و یا برای بخش سبک زندگی در روزنامه، برای مثال، شما نیاز به در نظر گرفتن که آیا شما باید از نظر یک شخص سوم یا دوم ارسال

بسیاری از ویژگی های داستان از سوم شخص نوشته شده است. استثنا که در آن فرد دوم به جای استفاده شده است که داستان در مورد: آنچه شما باید به کار »، می گویند، برای یک مناسبت و یا یک فصل جشن. به ندرت اولین کسی مورد استفاده برای نوشتن ویژگی به جز زمانی که نویسنده روایت تجربه خود و یا خود است

نگاهی به عنوان مثال بند اول از ویژگی های داستان در مورد کارآفرینی نوشته شده در سوم شخص:

  • جان کار خود را دو سال پیش به دلیل رکود اقتصاد از دست داد. اعتقاد به آن را به تنها به طور موقت، او به طور فعال به دنبال اشتغال در حالی که ارتقاء مهارت های خود را از طریق دوره های کوتاه مدت است. امروز، او هنوز هم بیکار است. در حال حاضر در سن ۴۱، او مجبور است که در نظر خود اشتغالی و کارآفرینی اما مردد است چرا که او یک کارمند تمام عمر کار او بوده است. [۱۹،۴۵۹،۰۰۵] [۱۹،۴۵۹،۰۰۶] [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱] اگر این بند اول آن نوشته شده است نفر دوم، آن را بخوانید:

    • شما یک کارمند تمام عمر کار خود بوده است. دو سال پیش، شما کار خود را با توجه به رکود اقتصاد از دست داد. اعتقاد به رکود به تنها به طور موقت، شما به طور فعال به دنبال اشتغال در حالی که ارتقاء مهارت های خود را از طریق دوره های کوتاه مدت است. امروز، شما هنوز هم بیکار هستند.

    به عنوان شما می توانید از دو روش خواندن، صدای سوم شخص را به تساوی خوانندگان به داستان بهتر از نفر دوم چرا که هیچ نیاز به شخصی وجود دارد مشارکت در داستان مگر اینکه یک تماس به عمل است. خوب کار می کند به استفاده از نفر دوم اگر شما در حال نوشتن برای یک مجله شیوه زندگی نمایشگاه محصولات خرید، اما کاملا خوب برای یک داستان خبری که با هدف انتقال یک پیام حاوی حقایق و توصیه نمی شود.

    هنگام نوشتن برای یک داستان از ویژگی های اخبار، چهار جزء باید در نظر گرفته شود: حکایات، نقل قول، حقایق، و اظهارات تم

    یک حکایت در اخبار. داستان از ویژگی های باید از سوم شخص به عنوان راوی نوشته شده است. هدف از این است که استفاده از محتوا ‘کشش به جذب خوانندگان به حس خواندن یک رمان یا یک کتاب داستان. برای یک داستان از ویژگی های موفقیت آمیز باشد، حداقل یک حکایت باید گنجانده شود برای کمک به خوانندگان تجسم «واقعیت» از یک وضعیت یا زندگی شخصی که در حکایت است.

    حقایق یکی از ویژگی های نیز باید شامل و به نقل از زوایای مورد علاقه انسان است. آمار ممکن است یافته های تحقیقاتی که تعیین کمیت محتوای داستان، آمار و ارقام آماری رسمی، و یا حوادث واقعی شاهد توسط مردم:

    • بر اساس آمار رسمی از وزارت نیروی انسانی ، بیکاری در حال حاضر در ۴٫۵ درصد است. [۱۹،۴۵۹،۰۰۵] [۱۹،۴۵۹،۰۰۶] [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱] [۱۹،۴۵۹،۰۰۷] نقل قول [۱۹،۴۵۹،۰۰۸] هستند حساب واقعی از وقایع با شهادت شهود یا نظر صحبت از مردم مصاحبه کرده است. نقل قول می تواند مستقیم یا غیر مستقیم. برای یک داستان از ویژگی های به معتبر و جالب توجه است، هر دو مستقیم و به نقل از غیر مستقیم لازم است

      یک نقل قول مستقیم واقعی کلمات صحبت های افراد مصاحبه شونده است:

      • “من یک کارمند تمام عمر کار من بوده است، گفت: «پگاه، ۴۱، یک کارگر retrenched [19،۴۵۹،۰۰۵] [۱۹،۴۵۹،۰۰۶] [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱] نقل قول غیر مستقیم نوشتن بازنویسی یا rephrased از کلمات واقعی صحبت های افراد مصاحبه شونده: [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱]
        • John Doe در، ۴۱، گفت که او یک کارمند تمام عمر کار او بوده است. [۱۹،۴۵۹،۰۰۵] [۱۹،۴۵۹،۰۰۶] [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱] [۱۹،۴۵۹،۰۰۷] بیانیه از تم [۱۹،۴۵۹،۰۰۸جملاتهستندکهدرپیوندتماصلیازداستانرابهبخشهایمختلفازویژگیهایاینامربهویژهزمانیمفیداستکهبخشهایمتعددیانقاطداستاناستکهبایددرزمینههایمختلفازویژگیهایگسترشیافتهاستوجودداردهدفازاظهاراتموضوعاستکهبهمنظورجلبخوانندگانبهموضوعاصلیداستاناست

          داستان از ویژگی های است که معمولا با هر پاراگراف کشیدن خوانندگان به جلو به عنوان خوانده شده به نقطه ای از بسته شدن و یا یک نتیجه گیری نوشته شده و یا دستورالعمل برای ادامه بیشتر. از آن معمول است برای پایان دادن به داستان با جلب توجه خوانندگان به نقطه که در پاراگراف گفت، اما با دانش اضافه شده در مورد این موضوع.

          منبع

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما