بله، شما درست عنوان خوانده شده – آن را در مورد “معایب” از استفاده از این تکنیک است که شامل گسترش این کلمه در مورد آخرین اتفاقات در کسب و کار خود را. در حالی که طرفداران جان سخت از منتشر شده در مطبوعات ممکن است احساس جرم، این درست است که شما می توانید به دریا با ایده استفاده از این استراتژی بازاریابی – و برخی از مسائل دیگر نیز وجود دارد. بیایید پیدا کردن چگونه توزیع آزادی مطبوعات می تواند شما را در دردسر قرار داده است.

· بزرگترین چیزی که توقف شما را از بیم حداکثر منافع از مقالات روابط عمومی سطح بالایی از رقابت برای توزیع است. با چنین رقابت بالا، شما هیچ تضمینی وجود ندارد که توزیع آزادی مطبوعات تبدیل خواهد شد به یک حرکت موفق داشته باشد.

· مشکل دیگر این است برای پیدا کردن موضوع ارزش خبری. انتخاب کردن برای استاندارد، اجرا از آسیاب موضوعات و منتشر شده در مطبوعات خود را به طرز ناراحت کننده شکست خواهد خورد. ایجاد مقاله خبری خود را در چنین کیفیت خوب است که آنها که توسط روزنامه نگاران آنلاین و سردبیران برداشت این است که همیشه یک مهره سخت به کرک و باعث می شود توزیع آزادی مطبوعات یک بچه کوچک دشوار برای جو به طور متوسط.

· نقطه ضعف دیگر این است که شما باید به سازگار با نوشتن و توزیع منتشر شده در مطبوعات خود را در سایت های روابط عمومی همراه است، که زمان زیادی طول بکشد.

· یکی دیگر از نقطه ضعف های فنی است که مخاطبان خود را ممکن است یا ممکن اینترنت زرنگ و دانا نیست و یا می خواهم به خواندن PR. به همین دلیل شما نیاز به ارزیابی بازار خود را برای اولین بار در محل، گروه سنی، جنس، شیوه زندگی، پس زمینه های آموزشی و غیره قبل از امید بستن برای این روش.

· شما نمی توانید با منتشر شده در مطبوعات خود را بیش از حد خلاق. به آن نیاز دارد به دنبال یک فرمت مجموعه – سبک، تعداد کلمات، استفاده از گرافیک و غیره – قادر به جذب روزنامه نگاران آنلاین و سردبیران

· چیزی که آزار دهنده دیگر، این است که هر چند آنها استفاده می شود برای ترویج کسب و کار شما ، آنها می توانند فروش مستقیم و یا تن تبلیغات ندارد. دریافت خدمات خود را ارتقا در راه است که آنها را مثل آگهی های تبلیغاتی به نظر نمی می تواند بسیار وقت گیر و مشقت بار است.

· بزرگترین عیب است برای پیدا کردن یک راه برای حفظ یک رویکرد متعادل. این مهم است که توزیع منتشر شده در مطبوعات خود را به طور منظم برای گرفتن نتیجه، اما در همان زمان، این مهم است برای رسم یک خط. برای هماهنگی، مردم گاهی در مطالب تکراری (کلمات و عبارات)، که به جای ارائه هر گونه مزایای باد تا یک ترفند مضر تکیه می کنند. [۱۹،۴۵۹،۰۰۲] [۱۹،۴۵۹،۰۰۱] شما ممکن است متوجه شده باشید که هر چند این نام معایب، شما نمی همیشه به آنها روبرو هستند. یک تغییر در استراتژی خود را قطعا این منفی به جوانب مثبت نوبه خود، و شما نیاز به یادگیری این ترفند برای صرفه جویی در وقت خود را، فواید و منافع بیشتر، و بهبود ROI خود را. برای مثال، اگر رقابت بالا است، تاکید کامل خود را در ایجاد یک نسخه قاتل دراز. هنگامی که شما یک موضوع مناسب است که جالب و قابل انتشار را انتخاب کنید، مقاله روابط عمومی خود را مدیریت را به ایستادگی کردن از جمعیت.

انجام این کار سخت است، اما هرگز غیر ممکن است، به ویژه هنگامی که شما می توانید یک نویسنده مطبوعاتی حرفه ای تعامل و مطبوعات خوب توزیع خدمات را آزاد کند. آنها می دانند که همه کلاهبرداری از تجارت و قالب مقاله خود را نگه داشتن صنعت خاص خود را در ذهن. این کمک می کند تا آنها را از آن معایب جلوگیری از و فقط شما واکشی از مزایای. این واقعیت امر این است که نوشتن و چاپ و نشر منتشر شده در مطبوعات را به تصویر و جایگاه شرکت شما را بهبود بخشد، اما آن را تنها می افتد اگر شما راهی برای غلبه بر این معایب را پیدا

منبع

مشخصات

مطالب پیشنهادی ما